Alla inlägg under oktober 2015

Av Nova Nykvist - 30 oktober 2015 17:42

Hej jag kommer att berätta om mitt lov på söndag istället flr jag ska göra massor med saker och jag är i stallet nu<3 så bye<3

Av Nova Nykvist - 25 oktober 2015 21:57

Hej igår så åkte ju jag till Corre och vi tog hand lite om Lucas Box vi tömde allt och så sorterade vi allt smuts och allt rent i olika skottkärror!! Och sen gjorde vi en liten rolig grej kolla bilden neder;-) sen idag fixade vi massor och sen red vi jag red mest Anton och Corre mest Tova men vi byte en gång<3 sen fixade vi lite mera oc sen har vi inte gjort så mycket mer vi har typ spelat Wii och sen badade vi igår kväll:-) sen åkte jag hem ich nu har jag inte gjort så mycket nu ska jag bara ta det lugnt och sen gå och lägga mig!! Så natti allihopa<3

#fuckcanser

Middagen igår<3

Anton<3

Tova<3

Lucas<3

Av Nova Nykvist - 24 oktober 2015 13:45

Hej igår hade vi ju halloween spökvandring och det var jätteroligt så många var rädda och skrek och jag tror dom flesta tyckte det var väldigt roligt:-) men idag ska jah åka till Corre och sova hos henne och vi ska göra massa saker och hon är hästvakt så vi ska ta hand om hästarna ochmen bye sålänge<3

Av Nova Nykvist - 22 oktober 2015 21:40

Hej idag har jag haft sovmorgon och vi slutade tidig 14:20!! Sen var jag hos gammelmormor innan och efter skolan:-) sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket. Till jag klädde på mig ridkläderna och åkte till stallet<3 idag hade jag Ticky och vi jade Tilda och det gick väll hyfsat bra faktist;) men sen kom jag hem och nu ska jag snart sova!! Och jag är så himla taggad inför imorrn flr då är det spökvandring så det ska bli så kul;-)) men nu ska jag sova så natti<3

Av Nova Nykvist - 21 oktober 2015 22:34

hej idag har jag varit i skolan väldigt tråkigt!!! Men jag har verkligen inte gjort något idag jag kom hem och bara slappade:-) men jag fick ett paket från partykungen också till på fredag bild på det här nere;) men ni får kommentera här nere vad ni vill ha för inlägg eller kik:nova_cranini och instagram:nova__cranini:-) men nu ska jag snart sova så natti allihopa<3

Jag;-)

Av Nova Nykvist - 20 oktober 2015 22:43

Hej idag har det varit en jättetråkig dag i skolan vi slutade sent och jag vart jättetrött:( men sen efter så hängde nellie med hem och vi gjorde inte så mycket vi var mest ute:) Sen kom mamma hem ich då hade nellie åkt. Men då åkte vi till Icamaxi och handlade lite:-)! Sen kom vi hem för ett tag sen och nu ska jag sova så natti<3

Av Nova Nykvist - 19 oktober 2015 20:26

hej igår så var jag i stallet hela dan:-) och först på morgonen höll vi två ridgrupperna!! Sen hände det en olycka med penini så vi fick ringa veterinären:( men det tig ett tag så då gick vi ner och åt lunch!! Sen gick vi upp och då var veterinären redan där och det tog en stund för penini. Ho tyckte inte det var så kul att sy knät!! Men det gick bra:-) och sen hände det bästa på länge jag fick rida Tommy jag var väldigt rädd i början men det gick det var underbar<3 jag både skrittade och travade och det gick ju så nu behöver jag inte vara rädd något mer<3 men sen åkte jag hem och gjorde inte då mycke tills jag gick och la mig:) och idaghar jag inte gjort så mycket bara varit i skolan och sen var jag med nellie ett litet tag men nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa men jag säger natti nu så vi hörs natti<3

Tommy och jag<3

Av Nova Nykvist - 17 oktober 2015 22:22

hej igår var jag i skolan och vi slutade 15:05!! Och sist hade vi svenska och då skulle vi få våra första betyg XD. Och gissa vad jag fick ett A det är ett A liksom det högsta man kan få:-))))) och jag är så nöjd och glad över det<3 men sen gjorde jag nog inget speciellt efter skolan!! Men sen idag har jag inte gjort någonting jag bakade kakor och sen har jag inte gjort något mer men det var ganska skönt;-) men nu ska jag sova inför imorrn för jag ska till stallet då och vi ska planera mer halloween så det ska bli roligt!! Men natti sålänge<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards