Alla inlägg under september 2015

Av Nova Nykvist - 30 september 2015 07:53

hej som ni märkte igår så kunde jag inte blogga!! Jag började 08:30 ich slutade 13:00 för då hade några utvecklingssamtal!! Sen vid tre så hade jag det en liten stund:) efter det åkte mamma och jag till Globen och titta på hela Sverige skramla det var ganska kul:-)! Men nu ska jag åka till skolan och vi ska ha ute dag så bi ska vara i skogen:-) så vi får se vad som händer men bye sålänge<3

Av Nova Nykvist - 28 september 2015 22:14

hej nu ska jag vissa allt utom ett par skor som kommer vissa någon gång så kolla nedre!! Och godnatt<3

Här är en ttöja från H&M älskar den har haft den en gång så skön<3 kostar 149kr!

Här är en sticka tröja från H&M har aldrig använt den men så snygg<3 kostar 149kr!!

Här är en väldigt lik den innan men den är inte stickad också super snygg<3 kosta också 149kr från H&M!!

Här är ett par skor från skopunkten är jättesköna har inte ansvällt dom ute men testat dom<3 vet tyvärr inte vad dom kostade!!

Och en tjock tröja från H&M jätteskön älskar den har använt den mycket<3 kostar 199kr så värt!!

Och sista ett baby lips 39kr på H&M<3

Av Nova Nykvist - 27 september 2015 20:47

hej förlåt men mamma hade ju fest igår ich vi fick duska allting innan dör sakerna var så äckliga!! Och sen var festen det var jätteroligt!! Men vi åkte hem jättesent och då hann jag inte blogga:( och sen idag var vi tvungna att stödda och jag var så trött att jag inte orkade sen men;) men imorgon ska jag försöka göra haulen!! Men nu ska jag snart gå och sova oc ta igen lite sömn men natti allihopa<3

Av Nova Nykvist - 26 september 2015 08:06

hej förlåt för att jag inte hann blogga igår men igår när jag kom hem så hjälpte jag mamma lite att fixa för idag ska mamma ha 40 års fest!! Och temat är 80-tals party!! Så ska bli jätte roligt. Men sen åkte vi och fixade lite där så när jag kom hem var kl 21:30 och jag var svin trött så jag gick och la mig och skulle blogga men somnade typiskt mig;) men haulen kommer nog upp imorgon istället har så mycket att göra. Men bi hörs sålänge bye<3

Av Nova Nykvist - 25 september 2015 08:03

godmorgon på er<3 idag börjar jag skolan 08:30!! Och slutar 15:00 men idag har vi en helt vanlig dag väldigt skönt:-) men eftersom jag Ted igår så han jag inte lägga ut på haulen då den kommer upp idag efter skolan någon gång:-) men vi hörs så länge bye<3

Av Nova Nykvist - 24 september 2015 21:12

hej!! Nu är jag sååå glad igen idag på lektionen så ville alla ha lite blandar hästar men sen slutade det med att jag fick eire!! Jag var lite nervös för jag har aldrig ridit henne förut men det gick superbra så glad för det<3

Eire<3

Av Nova Nykvist - 24 september 2015 17:25

hej!! Nu är vi påväg till Corre för att hämta henne och sen åka till stallet XD. Jag vet inte vad vi ska göra men det får vi se sen men vi hörs sålänge bye<3

Av Nova Nykvist - 23 september 2015 20:55

Hej!! I morse så gick jag upp tidigt för att vi skulle ha trekampen:( när jag kommer till ip spö regnade det och det gjorde det väldigt länge:( men vi fick sluta 11:20 såå skönt:-) då gick jag nellie oc Ella till skolan och var där en liten stund sen gick vi till nellie:) sen gick vi och åt pizza på mälarens:-) mm<3 sen gjorde vi massor av saker!! Sen gick vi hem till nellie en lite stund och sen cyklade vi till Ella och var där och gjorde massor med konstiga saker XD. Sen cyklade nellie och jag hem och nu gör vi inte så mycket. Men upplägget på alla saker jag köpte igår kommer upp imorgon<3 men jag säger väll godnatt för idag<3

Nellie<3

Ella<3

Så vackraXD<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards