Alla inlägg den 15 september 2015

Av Nova Nykvist - 15 september 2015 22:31

hej eftersom jag bor på landet har jag så sjukt dålig internet:( väldigt tråkigt!! Men jag tänkte berätta om min helg. I fredags sÅ gjorde jag inte så mycket. Jag gick och la mig tidigt för att vi skulle upp tidigt. Och på lördagen gick vi upp tidigt och åkte till Kolmården det var ganska roligt där för det var länge sedan jag var där men det är lite tråkigt att se djuren så deppiga:( men annars var det bra:) vi åkte hem runt 6 och var hemma runt 8. Men då gjorde vi inte så mycket. Och sen i söndags åkte jag till stallet på morgonen och då hjälpte vi till i dom två första grupperna. Det gick bra sen åt bi lunch!! Sen skulle bi åka och fixa en hage och flytta några hästar som blev lite ändrade planer när dom rymde och vi fick leta efter som ett tag:)!! Men sen hittade vi dom och sen åkte jag typ hem. Sen igår hade jag studiedag så vi var lediga så skönt:) då gjorde jag inte så mycket och sen så har ju min dag idag varit bara:) men nu är jag hjätte trött och ska gå och lägga mig så natti allihopa<3

Av Nova Nykvist - 15 september 2015 22:21

hej idag har bars varit en lång dag i skolan. När jag åkte hem hängde nellie med sp vi gick till hästarna och sen sprang vi inför skoljoggen imorgon!! Sen sprang vi hem och år middag och sen lekte vi höst ut med min lillasyster<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards