Alla inlägg under december 2015

Av Nova Nykvist - 5 december 2015 12:40

Heej!! Förlåt flr att jag inte bloggat på hela veckan men har varit väldigt trött och sen har jag gjort massor med saker:-(! Men nu iaf ska jag. Berätta om i onsdags till idag:-) i onsdags så var jag i skolan som vanligt och sen efter skolan so är vara jag hemma en liten stund innan jag skulle till stallet och rida med på Tommy i gruppen:-)!! Det gick jättebra dom hade galopp lektion och han var skit duktig XD sen i torsdags sp var jag oxå i skolan och efter skolan skulle jag ju till stallet på kvällen:-) och då anmälde jag mig även till en hoppspeciall och jag ville ha Cranini lite och frågade om han var ledig men det var han inte!! Så då fick jag välja på Ticky och eire och då vale jag eire;-) för då på torsdagen skulle jag hoppa eire oc det gick superbra det var väldigt roligt hade aldrig hoppat henne innan så var nöjd trodde faktisk att det skulle gå sämre men det gjorde de inte;) men sen igår så var jag i skolan och på idrotten hade vi dans och vi började dansa bugg och salsa:-) och det var väldigt roligt jag tycker om att dansa XD sen så på kvällen kollade vi på idol ich sen gick vi och la oss!! Sen idag har jag nästan inte gjort något men snart ska jag till stallet för vi ska ha träning inför julshowen:-) så vi hörs väll sen bye sålänge<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards