Alla inlägg den 5 november 2015

Av Nova Nykvist - 5 november 2015 21:51

Hej!!! Förlåt för att jag inte kunnat uppdaterat under lovet och veckan:( men iaf jag var ju hos Corre över helgen där och vi hade superkul:) och sen åkte jag han på söndagen och var hemma på måndagen med Ina. Och på tisdagen åkte jag till stallet tidigt på morgonen:-) och då var Madde och Lisen där oxå så vi smorde lite och sen tog vi hand om lite hästar<3 och jag red Tommy oxå så roligt:-) och sen på kvällen kom ingela och Tess till stallet och dom Ted sen åkte vi hem till mig och så spelade vi lite spel oc sen gick vi typ och la oss:-)) sen på onsdagen var vi hemma och vi spelade och lite annat<3 sen så red Ina på onsdags lektionen som vanligt och då hängde vi med och ingela och Tess red och jag prata med Jossan;) sen åkte jag med ingela och Tess hem och vi åkte typ bara hem och la oss;-) och sen på torsdagen gick vi upp väldigt tidigt och åkte till stallet med deras pappa per:-)! Och sen var vi där hela dan ich jag red Tommy och galopperade med honom så nu har jag äntligen kommit över min rädsla så glad för det<3 och sen red vi vår ridlektion på dan så vi red ut och jag hade Ticky och det gick väll hyfsat bra:-) sen sov jag i stallet till på lördagen och vi hade så mysigt<3 torsdagen till fredagen var Jossan med men hon åkte hem på fredagen!! Så då var det bara jag och Madde och vi hade väldigt roligt och mysigt;-) sen på lördagen red jag och Madde barbacka på Tommy och tofflan och det gick bra:-) och sen på lördagen åkte jag hem och sov hemma en natt!! Sen på söndagen åkte jag till stallet och hjälpte till som vanligt:) och det var typ mitt lov<3 och nu har det typ varit en vanlig vecka som den brukar vara;) och idag red vi lektion och vi hade barbacka och jag hade eire och det gick superbra och hon är så mysig att rida barbacka på<3 och nu ska jag typ sova och imorrn efter skolan ska jag åka och rida Tommy igen så det kommer komma mera<3 men godnatt sålänge allesammans<3 ( kolla bilderna från lovet och veckan)

Madde fotade i tisdags<3

Spela med ingela Tess och Ina<3

När Madde har telefonen och gottar mig:))<3

Madde och penini<3

Jag Tommy Madde och tofflan<3

Jag och Tommy<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards