Alla inlägg den 9 november 2015

Av Nova Nykvist - 9 november 2015 21:40

Hej igen nu tänkte jag göra en "vad föredrar jag" jag har sätt många bloggare göra det här och några av mina kompisar vill att jag ska göra det här:-) och jag säger bara jag vill inte härma men det här är en rolig sak att göra bara:-)

- gå eller rida??
Rida helt klart men det är ju nyttigt att gå;-)

-läsa eller lyssna på musik??
Självklart lyssna på musik älskar musik det är livet!! Men tycker om att läsa oxå:-)

Vänner eller ett förhållande??
Som jag brukar säga vänner kommer föra ALLT så vänner<3

Stan eller landet??
Alltså har inget problem med stan men väljer att bo på landet där man har all frihet:-)

Vara hemma eller i stallet??
Jag väljer någ stallet där har man ju alltid något att göra. Och hästar är ju där och det är rätt tråkigt hemma hos mig<3

Så det var några frågor för idag men nu ska jag snart gå och lägga mig så natti världen<3

Av Nova Nykvist - 9 november 2015 19:39

Hej idag efter skolan så väntade jag en lite stund på pappa jag väntade kanske i en halv timme men ändå;-)) och sen åkte vi till stallet och så skyndade jag mig att byta om och ta upp Tommy för att vi skulle rida ut en lite sväng innan det blev kolsvart ute:) och Lisa gick med Noel i barnvagnen och med Elna som red nikki:-) och det gick jättebra Tommy var lugn och avslappnad!! Sen kom vi tillbaka och då red jag en sväng på banan och det gick oxå väldigt bra och han har börjat lyssna ännu nogranare nu:-) och sen skrittade jag inte av han jättelänge på ryggen kanske 10 minuter och sen hoppa jag av och gick lite med honom på fyrkantsspåret;-) och sen kom mamma efter ett tag och då sköte jag det sista på honom sen lämna jag honom i hagen och sen åkte vi hem!! Och nu har jag ätit och inte gjort så mycket mer en så:-) men kommer snart upp ett nytt inlägg så vi hörs snart<3

Tommy<3

Av Nova Nykvist - 9 november 2015 07:48

Godmorgon på er idag vakna jag upp med skit dåligt väder:-( så taggar jag ridning på Tommy efter skolan tror jag om regnet inte lugnar sig så kommer jag någ kanske inte rida honom idag;) men idag så är det bara vanlig skola och sen slutat vi 15:25 för vi har hhk hemkunskap!! Och sen får vi se om jag åker och rider Tommy:-) men vi hör sen bye<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards